دوست عزیز اینکه یک کالایی مشکل داشته باشه چیز عجیبی نیست، بالاخره پیش میاد کالا هایی که معیوب باشند.
الان سری دومی که ارسال کردید، گارانتی چه جوابی به شما داد؟
میخواهم بدونم اگه به خوبی داره جریان پیش میره، بگذاریم بره ، اگه میبینید برخورد نابجایی یا چیزی هست تا ما پیگیری کنیم از طرف e-Support.
به هر صورت تیم e-Support در خدمت شماست تا نتیجه مطلوب را بگیرید. برای همین من به نظرم میاد بهتره که صبر کنید ببینید گارانتی چی کار میکنه. اون زردی هم برای تعمیر برد هست. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks